Chcete stát u rozhodování, která data dávají směr vývoji vyhledávání Seznamu? Do Datového a Metrikového týmu hledáme Product Managera, který propojí data, technologie a potřeby interních týmů a pomůže nám posouvat vyhledávání na základě kvalitních a smysluplných dat.
1. Co vás čeká
- Budete navrhovat, jaká data o chování uživatelů vyhledávání sbírat, z jakých zdrojů a jak je efektivně zpracovat.
- Vytvoříte zadání pro vývojový tým – od návrhu logování přes metriky až po kontrolu kvality business dat.
- Rozvinete platformu A/B testování a posunete vyhodnocování projektů k statisticky průkazným výsledkům.
- Budete analyzovat nepřirozené vyhledávání, anomálie a pomáhat hledat jejich příčiny i řešení.
- Úzce spolupracujete s analytiky, výzkumníky a vývojáři a sbíráte podněty pro další rozvoj datových produktů.
2. Co budete potřebovat
- Zkušenost (nebo silný zájem) o práci s daty a výhodou je znalost skriptovacích jazyků, ideálně Python/PySpark.
- Základní orientace v databázích a SQL (např. PostgreSQL) a prostředí Unix/Linux.
- Schopnost srozumitelně komunikovat a spolupracovat napříč různými technickými i netechnickými týmy.
- Samostatnost, proaktivní přístup a chuť se učit nové věci.
- Schopnost dotahovat úkoly do konce a skutečný zájem o data a produkt (pozice je vhodná i pro šikovné absolventy IT oborů).
3. Co za to dostanete
- Smysluplnou práci s obrovským množstvím reálných dat, která mají přímý dopad na podobu vyhledávání Seznamu.
- Prostor ovlivňovat datovou strategii, metriky i způsob vyhodnocování klíčových projektů.
- Spolupráci s experty na data, výzkum i vývoj a možnost rychle se profesně posouvat.
- Uvolněnou, otevřenou firemní kulturu založenou na důvěře, sdílení know-how a férovém přístupu.
- Stabilní spolupráci na HPP a práci, u které se rozhodně nebudete nudit.
[video]