Dělá ti radost, když máš IT dodávky pevně pod kontrolou a nic ti neuteče?
Hledáme zkušeného IT Delivery Managera(ku), který(á) povede komplexní dodávky pro našeho významného zákazníka z oblasti energetiky – od plánování, přes řízení vývojového týmu, až po release management.
Práce je z větší části on-site u zákazníka.

Co budeš mít na starosti:

  • Vedení komplexních IT dodávek pro zákazníka v energetice
  • Plánování rozsahu dodávek, milníky a harmonogram v souladu s očekáváním zákazníka
  • Určování priorit a rozdělování práce v týmu (vývojáři, analytici, testeři)
  • Přímé řízení vývojového týmu (cca 7+ lidí) – zadávání úkolů, kontrola plnění, podpora v každodenní operativě
  • Aktivní řízení rizik, závislostí a change requestů
  • Definování a řízení priorit v rámci dostupných kapacit lidských zdrojů
  • Zajišťování potřebných zdrojů pro realizaci dodávky
  • Odpovědnost za release management – plánování releasů, koordinace nasazení, komunikace s byznysem i provozem
  • Dohled nad kvalitou dodávky
  • Koordinaci tvorby a aktualizaci projektové i provozní dokumentace
  • Reporting směrem k zákazníkovi i interně (stav dodávky, rozpočet, rizika, priority)

Budeme si rozumět, pokud:

  • Máš dlouhodobou praxi v roli IT Delivery Managera / Project Managera v oblasti vývoje SW nebo systémové integrace
  • Máš za sebou prokazatelnou zkušenost z energetiky (utilities, distribuce, trading, billing apod.)
  • Jsi zvyklý(á) přímo vést vývojové týmy (obvykle 7 a více lidí) a organizovat jejich práci
  • Máš reálnou zkušenost s řízením releasů – plánování, koordinace, komunikace s byznysem a provozem
  • Pracoval(a) jsi na projektech postavených na Java / Spring Boot a umíš se s vývojáři bavit „jejich řečí“
  • Vyznáš se v návrhu a dokumentaci – Swagger a OpenAPI
  • Umíš fungovat v agilním prostředí (Scrum/Kanban), ale zvládneš i strukturovanější, „waterfallovější“ přístup
  • Umíš vysvětlit technická témata byznysu, nastavit očekávání a udržet stakeholdery informované
  • Zvládneš se domluvit i v ANJ (běžná pracovní komunikace)

Proč věříme, že ti v Adastře bude dobře:

  • Jsme stabilní mezinárodní firma s multiprojektovým prostředím, která pořád roste
  • Pod jednou střechou sdružujeme špičkové technologie a zkušené experty ze všech možných IT odvětví
  • Jednáme spolu na rovinu a ceníme si proaktivního přístupu
  • Sídlíme v krásných kancelářích Mississippi House v Karlíně

Mimo to se můžeš těšit na:

  • Neformální atmosféru – po práci se potkáváme na společenských i sportovních akcích (a těch není zrovna málo)
  • 25 dnů volna do začátku a každý rok ti k nim přidáme jeden den volna navíc
  • Flexibilní pracovní dobu i home office – vše podle domluvy
  • Lekce angličtiny, pokud se v ní potřebuješ zlepšit
  • Široké možnosti vzdělávání – tréninky, přednášky, webináře i certifikace
  • Měsíční příspěvek do Cafeterie, který můžeš využít na různé volnočasové aktivity nebo na Multisport kartu
  • Příspěvek na stravování
  • V kuchyňkách najdeš výbornou kávu, velký výběr čajů i jiné nápoje + ovocné a svačinové bedýnky plné dobrot
  • Slevy u našich partnerů – ať už jde o elektroniku, kulturu či služby
  • Dny FIT Adastra, protože nám záleží na tvém zdraví – můžeš využít odborná vyšetření, konzultace a různé aktivity pro podporu fyzické i psychické kondice
  • Rádi podporujeme, když chceš pomáhat, takže dostaneš 1 den placeného volna navíc na dobrovolnické aktivity dle svého výběru
  • Placené volno navíc, pokud doprovázíš svého prvňáčka v první školní den
  • Chceš procestovat svět, napsat knihu nebo si jen dát pauzu? Po 3 letech u nás si můžeš vzít Sabbatical leave
  • Štědrý referral program, pokud nám pomůžeš najít nové Adastřany

ADASTRA, s.r.o. Czech Republic