Specialista pro rozvoj a správu Daktely
Máte zkušenosti se správou Daktely či podobným systémem? Anebo ovládáte Daktelu na profi úrovni a jste technicky typ? Hledáme posilu do našeho oddělení Customer Care, která zvládne propojit technickou stránku podpory Daktely s komunikací napříč týmy ale i dodavateli. Pokud vás baví Daktela, systémy a lidé čtěte dál.
Co u nás budete dělat
- Zajišťovat technickou podporu uživatelů a správu systému Daktela – od tvorby účtů až po správu licencí.
- Řešit incidenty, požadavky a chyby v rámci společnosti, navrhovat vylepšení a dohlížet na výkon systému.
- Spolupracovat s kolegy i dodavateli při implementaci nových verzí a rozvojových projektech.
- Podílet se na nastavování front, napojování e-mailů a konfiguraci systému pro jednotlivé týmy.
- Sbírat požadavky na vylepšení od uživatelů a předávat je dodavateli, vedení projektů customizace systému.
- Školit interní uživatele a být jejich partnerem při používání Daktely.
Jaké zkušenosti budete potřebovat
- Znalost systému Daktela nebo jiného Omnichannel řešení.
- Technické myšlení a schopnost analyzovat problémy.
- Komunikační dovednosti a chuť pomáhat kolegům z různých týmů. Součástí vaší práce budou i jednorázová školení nových uživatelů.
- Zkušenost s administrací systémů, správou uživatelských práv či nastavením procesů.
- Zodpovědnost, spolehlivost a ochotu učit se novým věcem – včetně zapojení do AI projektů.
Co za to dostanete
- Stabilní zázemí velké technologické firmy.
- Prostor pro osobní rozvoj – včetně účasti na implementačních a AI projektech.
- Neformální přátelské prostředí, kde se technika potkává s byznysem a kde váš názor má váhu.
- Práci v Praze s možností postupně převzít širší odpovědnost za systém i uživatele.
- Přístup k moderním technologiím.