Specialista pro rozvoj a správu Daktely 

 

Máte zkušenosti se správou Daktely či podobným systémem? Anebo ovládáte Daktelu na profi úrovni a jste technicky typ?  Hledáme posilu do našeho oddělení Customer Care, která zvládne propojit technickou stránku podpory Daktely s komunikací napříč týmy ale i dodavateli. Pokud vás baví Daktela, systémy a lidé čtěte dál. 

 

Co u nás budete dělat 

  • Zajišťovat technickou podporu uživatelů a správu systému Daktela – od tvorby účtů až po správu licencí. 
  • Řešit incidenty, požadavky a chyby v rámci společnosti, navrhovat vylepšení a dohlížet na výkon systému. 
  • Spolupracovat s kolegy i dodavateli při implementaci nových verzí a rozvojových projektech. 
  • Podílet se na nastavování front, napojování e-mailů a konfiguraci systému pro jednotlivé týmy. 
  • Sbírat požadavky na vylepšení od uživatelů a předávat je dodavateli, vedení projektů customizace systému. 
  • Školit interní uživatele a být jejich partnerem při používání Daktely.

Jaké zkušenosti budete potřebovat 

  • Znalost systému Daktela nebo jiného  Omnichannel řešení. 
  • Technické myšlení a schopnost analyzovat problémy. 
  • Komunikační dovednosti a chuť pomáhat kolegům z různých týmů. Součástí vaší práce budou i jednorázová školení nových uživatelů. 
  • Zkušenost s administrací systémů, správou uživatelských práv či nastavením procesů. 
  • Zodpovědnost, spolehlivost a ochotu učit se novým věcem – včetně zapojení do AI projektů. 

 

Co za to dostanete 

  • Stabilní zázemí velké technologické firmy. 
  • Prostor pro osobní rozvoj – včetně účasti na implementačních a AI projektech. 
  • Neformální přátelské prostředí, kde se technika potkává s byznysem a kde váš názor má váhu. 
  • Práci v Praze s možností postupně převzít širší odpovědnost za systém i uživatele. 
  • Přístup k moderním technologiím. 


Seznam.cz, a.s.