V Notinu pracujeme s ohromným množství prodejních, webových a marketingových dat z 28 zemí. Hledáme někoho, kdo nám pomůže s jejich analýzou a vybudováním rozličných data science modelů jež budou tyto data využívat a budou mít pro firmu komerční využití. Byl(a) bys členem data science týmu, který se specializuje na řešení predikčních a optimalizačních problémů. Primárním oblastí zájmu by byl vývoj optimalizačních modelů v oblasti marketingových nákladů. Pozice je vhodná zejména pro zájemce s několika lety praxe ale uplatnění mohu nalézt i čerství absolventi. 

 

Co by bylo náplní tvojí práce?  

  • Získávat a analyzovat prodejní, webové a marketingová data z nejrůznějších datových zdrojů
  • Na základě těchto dat vytvářet a vylepšovat statistické, machine learningové a optimalizační modely
  • Vyhodnocovat přínos aktuálních a nově vyvinutých modelů
  • Tvořit automatické reporty a ad-hoc analýzy

 

Co nabízíme: 

  • Reálný dopad na fungování firmy – tvé výstupy budou mít vliv na fungování mnoha firemních oddělení a pomůžou dosáhnout Notinu většího zisku.
  • Svobodu v řešení problémů – projekty mají zadané byznysové cíle a je jen na tobě jakými metodami a postupy jich dosáhneš.
  • Rozvoj multioborových znalostí – tvá práce bude založena na různých typech datových zdrojů a spolupráci s několika odděleními ve firmě.  Dá ti to možnost do většího detailu pochopit, jak funguje firma o velkosti Notina a kromě matematických dovedností rozvíjet i ty byznysové.

 

Pracoval(a) bys s: 

  • programovacím jazykem Python
  • statistickými, machine learningovými a optimalizačními knihovnami v tomto jazyce
  • MS SQL databází
  • Power BI

 

Co se ti bude k práci hodit?  

  • Především chuť a zápal pro práci s daty
  • Motivace se učit a dál se vzdělávat
  • Analytické a matematické myšlení
  • znalost nějakého programovacího jazyka (ideálně Python)
  • SQL
  • znalost prostředí marketingu výhodou

 

Myslíš, že by nám to spolu mohlo klapat? Dej nám o sobě vědět, těšíme se!


Notino, s.r.o.