Jste trpěliví a chápající, když restart nezabere? Nainstalujete HW a SW? Pomůžete s úsměvem
i s uvízlým papírem v tiskárně? Nasbírali jste nějaké zkušenosti na Helpdesku nebo jste právě dokončili školu? Pokud chcete být IT záchranářem více než 500 úžasných uživatelů, ozvěte se nám!
Co vše Vás u nás čeká?
- přijímání telefonického, e-mailového či aplikačního hlášení incidentů/požadavků
- evidování požadavků v aplikaci Helpdesku
- řešení určitých požadavků dle odbornosti
- spolupráce s týmy IT infrastruktury a správy aplikací
- školení a podpora uživatelů
- telefonická pohotovost
Co od Vás očekáváme?
- ideálně SŠ vzdělání (technické zaměření výhodou)
- znalost a zájem o IT technologie: HW (PC, NB, tiskárny, LAN) a SW (Microsoft Windows, Office, další běžné kancelářské aplikace)
- znalost anglického jazyka na úrovni technické dokumentace
- komunikativnost, spolehlivost, schopnost týmové spolupráce
- ochota učit se a růst v oboru IT
- ŘP skupiny B výhodou
Co od nás můžete získat?
- příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
- zázemí stabilní české společnosti s pevným postavením na trhu
- dlouhodobou spolupráci, hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou
- možnost odborného a kariérního růstu
- služební telefon a notebook
- zaměstnanecké benefity (např. dotované stravování, 5 týdnů dovolené, 2 sick days, příspěvek na penzijní pojištění, Multisport karta, zvýhodněné nákupy a slevy u našich partnerů)
- nástup možný ihned/ dohodou
- pracoviště Paceřická 1, Praha 9 – Horní Počernice
Zaujala Vás naše nabídka? Zašlete nám Váš životopis…
… a staňte se součástí našeho týmu!!!
Těšíme se na Vás
Náborové oddělení
První novinová společnost a.s.