Hledáme technicky a komunikativně založeného kolegu či kolegyni, který/á rozšíří řady hepdesk specialistů. Stane se součástí klíčového týmu a spolu s dalšími kolegy specialisty se bude podílet na podpoře našich interních uživatelů.

Co budete na pozici Helpdesk specialist(k)y dělat?

  • Poskytovat IT podporu interním koncovým uživatelům (zhruba 2500 uživatelů).
  • Zpracovávat všechny příchozí tickety, které jsou zadány do interního nástroje (ServiceNow).
  • Eskalovat složité problémy na týmy úrovně 2 a 3.
  • Správu a odstraňování problémů s uživatelskými účty.
  • Spolupracovat a poskytovat podporu při různých interních IT projektech.
  • Reporting.

Jaké jsou naše požadavky?

  • Minimálně 1 rok praxe jako IT podpora.
  • Zkušenost s ticketovým nástrojem ServiceNow, certifikace ITIL.
  • Znalost systémů/nástrojů.
  • Samostatnost a zodpovědnost, otevřenost a dobré komunikační schopnosti.
  • Znalost AJ jazyka - možnost řešení ticketů anglicky hovořících kolegů.

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Možnost práce z domova.
  • Slevy na firemní produkty až do výše 50% slev.
  • Stravenkový paušál.
  • Slevy na pohonné hmoty.
  • Příspěvek na sport (Multisport karta).
  • 5 dní bonusového volna.
  • Slevy na vstupenky do divadla (Studio DVA, Na Fidlovačce), AquaPalace Čestlice.
  • Slevy na sortiment u Datartu a HPmarket.cz.
  • A mnoho dalšího....

LKQ CZ