Do našeho týmu technické podpory se zaměřením na Microsoft 365 hledáme novou kolegyni nebo kolegu. Pokud máš alespoň pokročilou uživatelskou znalost v oblasti Microsoft 365, chuť učit se a pomáhat zákazníkům, rádi tě přivítáme do našeho týmu.

Čemu se budeš věnovat

  • Poskytování technické podpory našim zákazníkům v oblasti Microsoft 365 - řešení jejich různorodých požadavků a problémů.
  • Vytváření edukačních materiálů pro zákazníky souvisejících s používáním Microsoft 365 (pdf návody, scénáře pro krátké animace, krátká videa).
  • Školení zákazníků v používání Microsoft 365 prostřednictvím technických webinářů a individuálních konzultací.
  • Zapojení se do projektů při realizaci různých řešení pro zákazníky a podpora v pre-sales fázi obchodních případů.
  • Sledování novinek a neustálé vzdělávání se v oblasti Microsoft 365, aby byla zajištěna aktuálnost a kvalita poskytovaných služeb.

Koho hledáme

Zkušenosti

  • Alespoň pokročilá uživatelská znalost Microsoft 365. Co neumíš, to se doučíš.
  • Schopnost srozumitelně vysvětlit postup netechnickým uživatelům.
  • Zkušenost s poskytováním technické podpory a řešením požadavků zákazníků.

Schopnosti

  • Chuť učit se nové technologie a zkoumat, jak mohou pomáhat firemním zákazníkům.
  • Angličtina – minimálně schopnost číst odborný text, poslechnout si webinář, ideálně plynulá angličtina umožňující rozhovor s rodilým mluvčím.
  • Schopnost naslouchat a porozumět potřebám zákazníků.

Budeš mít výhodu, pokud znáš:

  • Administraci Microsoft 365 prostředí na úrovni pokročilého uživatele aplikace Teams, SharePoint, OneDrive, Planner, To-Do, MS Forms a další podobné z ekosystému Microsoft 365.
  • Licencování Microsoft 365, alespoň nejprodávanější licence a rozdíly mezi nimi.

Našim nabízíme to nejlepší

  • Smartphone: Vyber si telefon a získej na něj kompenzaci každé 3 roky v hodnotě až 23 100 Kč.
  • Zaměstnanecký tarif: Datuj neomezeně, telefonuj a SMSkuj za zvýhodněnou cenu! Je jedno, zda na soukromé nebo pracovní účely.
  • Roční bonus: Každý rok můžeš získat bonus do výšky 15 % tvé roční fixní mzdy, a to na základě výsledků firmy.
  • T-Mobile slevy: Využij slevy až -75 % na 8 T-Mobile služeb pro rodinu a blízké.
  • Slevy u partnerů: Užij si zlevněné ceny u našich partnerů.
  • Flexibilní pracovní doba: Přizpůsob si práci svým potřebám díky možnosti home-office.
  • Akciový program Shares2You: Staň se akcionářem skupiny Deutsche Telekom a čerpej výhody s tím spojené.
  • Dovolená a oddych: 6 týdnů dovolené.
  • MultiSport: Sportuj nebo se zrelaxuj se svými nejbližšími díky zvýhodněné kartě MultiSport.
  • uLékaře.cz: Využij bezplatnou online prevenci a možnost objednání se ke zdravotním specialistům pro tebe i celou tvoji rodinu.
  • Zdravotní péče: Dbej o své zdraví za zvýhodněnou cenu s nadstandardní péčí v našem smluvním zařízení.
  • Vzdělávání a rozvoj: Rozšiř své obzory s interní T-Univerzitou, která nabízí bohatý výběr kurzů pro osobností a kariérní rozvoj.
  • Cafeteria: Vyber si ze široké škály benefitů v hodnotě až 15 000 Kč ročně – služby z oblasti sportu a kultury, zdraví a krásy, příspěvky na dopravu, dovolenou nebo jazykové kurzy.
  • Den pro dobrý skutek: Jeden pracovní den v roce můžeš věnovat dobrovolnické činnosti v neziskových organizacích a přispět tak společně s námi společenské odpovědnosti.
  • Psychologická poradna: Čelíš potížím v soukromém nebo pracovním životě? Poraď se s odborníkem přes telefon nebo online.
  • Stravenkový paušál: Pochutnej si na skvělém obědě s příspěvkem 107 Kč na každý pracovní den.
  • Penzijní spoření: Připrav se na podzim života s příspěvkem na spoření po 12 odpracovaných měsících.​​​​​​​

Každý je u nás vítán

Naši zaměstnanci cítí, že jim u nás nabízíme rovnocenné příležitosti v oblasti zaměstnání i kariérního rozvoje bez ohledu na věk, pohlaví a genderovou identitu, sexuální orientaci, tělesné a duševní schopnosti, národnost, sociální a etnický původ, politické názory, náboženství a světový názor. Z toho máme velkou radost. Jsme odhodláni se neustále zlepšovat a vytvářet bezpečné pracovní prostředí pro všechny.

Co tě čeká

  1. Zaujala tě pracovní nabídka? Vyplň přihlašovací formulář a dej nám o sobě vědět.
  2. Informace, které nám o sobě zašleš, posoudíme a ozveme se ti za každých okolností.
  3. S vybranými uchazeči se spojíme a upřesníme si detaily.
  4. Pohovor je pro nás oboustrannou příležitostí, abychom se mohli lépe poznat.
  5. O výsledku pohovoru tě budeme co nejdříve informovat. Úspěšní kandidáti obdrží pracovní nabídku

V naší společnosti budeš podle naší job architektury vykonávat pozici „Technical Customer Support Specialist“.


Zákaznické centrum T-Mobile