Ahoj! Jsme #NotinoPeople a společně se podílíme na fungování největšího online shopu v prodeji produktů pro krásu a zdraví v Evropě. Přinášíme krásné a voňavé balíčky lidem z více než 27 zemí a plánujeme další expanzi. Abychom udrželi raketový růst, potřebujeme neustále vylepšovat náš web a pozitivní zkušenost našich zákazníků, A právě tady potřebujeme tvoji pomoc. Rozšiřujeme naše působení ve světě a naše produktové týmy zajišťují, aby naši zákazníci měli ten nejlepší nákupní zážitek. Zkoušíme technologické novinky, jako je virtuální zrcadlo, které to dotáhlo až na světové mistrovství v hokeji, nebo inovujeme vyhledávání na stránkách.  

Do produktového Synergy týmu hledáme dalšího šikovného produkťáka nebo produkťačku na řešení komplexních témat, která zasahují do několika produktů a business procesů současně. Soustředíme se na správně uchopená produktová témata, která mají smysl pro zákazníka Notina i Notino samotné a následně se domlouváme s dalšími produktovými týmy a businessem na realizaci. Jestli Ti nechybí chuť učit se novým věcem, chceš získat spoustu zkušeností z dynamického prostředí a máš odvahu po čase čelit i větším výzvám, řešit témata a produkty celostně, pak máme ideální místo přímo pro Tebe. Pozice je vhodná pro mediorní kandidáty, ale nezavíráme dveře ani před talentovanými juniory. 

  

Co tě na pozici čeká:  

  • Nejprve se na malých tématech naučíš, jak téma správně zpracovat a ověřit jeho přínos. Každé takové téma potřebuje produktově uchopit a mít podklad pro rozhodování o prioritě směrem k vývoji. 
  • Budeš se podílet na hledání, definování a prosazování funkcionalit podle zákazníků nebo business příležitostí. 
  • Spolupracovat budeš se stakeholdery, při hledání řešení zase s research oddělením nebo s UX designery. Pomohou ti zodpovědět dotazy směrem k uživatelským potřebám nebo navrhnout funkcionalitu tak, aby byla co nejvíce uživatelsky přívětivá. 
  • Produktová témata, která v týmu řešíme (budeme řešit): Notino Premium (zákaznická cesta pro luxury zákazníka), nové služby pro naše zákazníky, virtuální balíčky.

  

Co od tebe očekáváme:  

  • Zájem o e-commerce a aktuální trendy v této oblasti. 
  • Chuť učit se novým věcem, na začátku toho bude opravdu spoustu. Budeš se ale moct naučit všechno v klidu za probíhající supervize. Až potom postupně budeš pracovat na tématech samostatně. 
  • Schopnost prioritizovat a umět se zamyslet nad (ne)výhodami po produktové stránce a také směrem k vývoji. Máme vizi, kam směřujeme, a potřebujeme dávat věci do kontextu, ale taky musíme zvažovat, zda náklady na vývoj korespondují s očekávaným výsledkem. 
  • Pozitivní náladu, proaktivitu a týmového ducha, komunikační a plánovací dovednosti a snahu problémy skutečně řešit. 
  • Nebát se dělat a přiznávat chyby, umět se otřepat a jít dál, nebát se otevřené komunikace. 

  

Výhodou bude, když… 

  • jsi pracoval/anebo byl/a součástí projektů v oblasti e-commerce nebo ses pohyboval/a okolo vývoje online produktu, zkoumání uživatelských potřeb, průzkumů trhu či navrhování UX a UI pro nové funkcionality. 
  • umíš vyjednávat a vytvářet atmosféru, která vybízí ke spolupráci. 
  • umíš témata popisovat nejen textem, ale také graficky v nástrojích typu MIRO. 
  • orientuješ se v e-commerce produktových metrikách jako: Shopping cart conversion rate, Add to cart rate, Click through rate, … 
  • umíš pracovat s daty a rozhodovat se analyticky na základě reportingu nebo výsledcích z testování. 
  • už máš nějakou zkušenost s prací s IT developmentem a chceš věcem rozumět i po technické stránce. 
  • jsi fungoval/a v agilním a scrum prostředí. 
  •  pracoval/a jsi s některým z nástrojů pro řízení vývoje, jako je například Jira Atlassian, Target process a další. 
  • jsi fanda beauty 😊 

  

Co ti za to nabízíme: 

Budeš růst s námi a my s tebou. #NewChallenge 

Nabízíme flexibilní pracovní dobu a možnost home office pro optimální vyvážení pracovního a soukromého života. 

Čeká tě široký balíček zaměstnaneckých benefitů, včetně Pluxee Cafeterie – 1600 CZK měsíčně, po roce 2000 CZK, Multisport karty nebo zvýhodněného tarifu u T-Mobile nebo O2. 

Můžeš se těšit na VIP ceny v Notinu a také na slevy u našich partnerů, jako jsou Foodora, Samsung, Volkswagen, Infinit Maximus a další. 

Máme 25 dnů dovolené a 2 sick days za rok. 

Můžeš se vzdělávat pomocí platforem Seduo nebo LinkedIn Learning. 

Týmového ducha posilujeme na spoustě firemních akcí a teambuildingových aktivit. 


Notino, s.r.o.