Ahoj! Jsme #NotinoPeople a společně se podílíme na fungování největšího online shopu v prodeji produktů pro krásu a zdraví v Evropě. Přinášíme krásné a voňavé balíčky lidem z více než 27 zemí a plánujeme další expanzi. Abychom udrželi raketový růst, potřebujeme neustále vylepšovat náš web a pozitivní zkušenost našich zákazníků, A právě tady potřebujeme tvoji pomoc. Rozšiřujeme naše působení ve světě a naše produktové týmy zajišťují, aby naši zákazníci měli ten nejlepší nákupní zážitek. Zkoušíme technologické novinky, jako je virtuální zrcadlo, které to dotáhlo až na světové mistrovství v hokeji, nebo inovujeme vyhledávání na stránkách.
Do produktového Synergy týmu hledáme dalšího šikovného produkťáka nebo produkťačku na řešení komplexních témat, která zasahují do několika produktů a business procesů současně. Soustředíme se na správně uchopená produktová témata, která mají smysl pro zákazníka Notina i Notino samotné a následně se domlouváme s dalšími produktovými týmy a businessem na realizaci. Jestli Ti nechybí chuť učit se novým věcem, chceš získat spoustu zkušeností z dynamického prostředí a máš odvahu po čase čelit i větším výzvám, řešit témata a produkty celostně, pak máme ideální místo přímo pro Tebe. Pozice je vhodná pro mediorní kandidáty, ale nezavíráme dveře ani před talentovanými juniory.
Co tě na pozici čeká:
- Nejprve se na malých tématech naučíš, jak téma správně zpracovat a ověřit jeho přínos. Každé takové téma potřebuje produktově uchopit a mít podklad pro rozhodování o prioritě směrem k vývoji.
- Budeš se podílet na hledání, definování a prosazování funkcionalit podle zákazníků nebo business příležitostí.
- Spolupracovat budeš se stakeholdery, při hledání řešení zase s research oddělením nebo s UX designery. Pomohou ti zodpovědět dotazy směrem k uživatelským potřebám nebo navrhnout funkcionalitu tak, aby byla co nejvíce uživatelsky přívětivá.
- Produktová témata, která v týmu řešíme (budeme řešit): Notino Premium (zákaznická cesta pro luxury zákazníka), nové služby pro naše zákazníky, virtuální balíčky.
Co od tebe očekáváme:
- Zájem o e-commerce a aktuální trendy v této oblasti.
- Chuť učit se novým věcem, na začátku toho bude opravdu spoustu. Budeš se ale moct naučit všechno v klidu za probíhající supervize. Až potom postupně budeš pracovat na tématech samostatně.
- Schopnost prioritizovat a umět se zamyslet nad (ne)výhodami po produktové stránce a také směrem k vývoji. Máme vizi, kam směřujeme, a potřebujeme dávat věci do kontextu, ale taky musíme zvažovat, zda náklady na vývoj korespondují s očekávaným výsledkem.
- Pozitivní náladu, proaktivitu a týmového ducha, komunikační a plánovací dovednosti a snahu problémy skutečně řešit.
- Nebát se dělat a přiznávat chyby, umět se otřepat a jít dál, nebát se otevřené komunikace.
Výhodou bude, když…
- jsi pracoval/anebo byl/a součástí projektů v oblasti e-commerce nebo ses pohyboval/a okolo vývoje online produktu, zkoumání uživatelských potřeb, průzkumů trhu či navrhování UX a UI pro nové funkcionality.
- umíš vyjednávat a vytvářet atmosféru, která vybízí ke spolupráci.
- umíš témata popisovat nejen textem, ale také graficky v nástrojích typu MIRO.
- orientuješ se v e-commerce produktových metrikách jako: Shopping cart conversion rate, Add to cart rate, Click through rate, …
- umíš pracovat s daty a rozhodovat se analyticky na základě reportingu nebo výsledcích z testování.
- už máš nějakou zkušenost s prací s IT developmentem a chceš věcem rozumět i po technické stránce.
- jsi fungoval/a v agilním a scrum prostředí.
- pracoval/a jsi s některým z nástrojů pro řízení vývoje, jako je například Jira Atlassian, Target process a další.
- jsi fanda beauty 😊
Co ti za to nabízíme:
Budeš růst s námi a my s tebou. #NewChallenge
Nabízíme flexibilní pracovní dobu a možnost home office pro optimální vyvážení pracovního a soukromého života.
Čeká tě široký balíček zaměstnaneckých benefitů, včetně Pluxee Cafeterie – 1600 CZK měsíčně, po roce 2000 CZK, Multisport karty nebo zvýhodněného tarifu u T-Mobile nebo O2.
Můžeš se těšit na VIP ceny v Notinu a také na slevy u našich partnerů, jako jsou Foodora, Samsung, Volkswagen, Infinit Maximus a další.
Máme 25 dnů dovolené a 2 sick days za rok.
Můžeš se vzdělávat pomocí platforem Seduo nebo LinkedIn Learning.
Týmového ducha posilujeme na spoustě firemních akcí a teambuildingových aktivit.