Co budete mít v BTL na starosti?
- Zajišťování interní kvality, koordinování a navrhování opatření
- Správa reklamací, analýza a vypořádání neshodného materiálu
- Správa dat v informačním systému
- Podílení se na řešení interních neshod
- Komunikace se zákazníkem
- Proaktivní řešení nesrovnalostí, hledání alternativních řešení
Co musíte mít, znát nebo umět?
- Minimálně SŠ technického směru
- Znalost MS Office, především Excel
- Anglický jazyk – B1
- Analytické a rozhodovací schopnosti
- Komunikační a prezentační dovednosti, samostatnost
- Výhodou obdobná zkušenost, ale rádi zaučíme
Co můžeš za svou práci od BTL očekávat?
- Zázemí ryze české, silné a stabilní společnosti
- Příležitost uplatnit a dále rozvíjet své dovednosti
- Odpovídající zaškolení a plnou podporu od celého týmu
- 5 týdnů dovolené
- 4 dny zdravotního volna
- Flexibilní pracovní dobu a možnost občasné práce z domova
- Širokou škálu dalších výhod (stravenky, příspěvek na penzijní a životní připojištění, kulturu, zdraví, sport, zvýhodněný mobilní tarif i pro rodinné členy atd.)
- Pitný režim na pracovišti (zdarma káva, čaj, voda…)
- Příjemné pracovní prostředí (klimatizované prostory, zázemí pro odpočinek, automaty na občerstvení…)
- Výborná dostupnost (cca 10 minut chůze od vlakového i autobusového nádraží)
výroba v Benešově