Co budete mít v BTL na starosti?

  • Zajišťování interní kvality, koordinování a navrhování opatření
  • Správa reklamací, analýza a vypořádání neshodného materiálu
  • Správa dat v informačním systému
  • Podílení se na řešení interních neshod
  • Komunikace se zákazníkem
  • Proaktivní řešení nesrovnalostí, hledání alternativních řešení

Co musíte mít, znát nebo umět?

  • Minimálně SŠ technického směru
  • Znalost MS Office, především Excel
  • Anglický jazyk – B1
  • Analytické a rozhodovací schopnosti
  • Komunikační a prezentační dovednosti, samostatnost
  • Výhodou obdobná zkušenost, ale rádi zaučíme

Co můžeš za svou práci od BTL očekávat?

  • Zázemí ryze české, silné a stabilní společnosti
  • Příležitost uplatnit a dále rozvíjet své dovednosti
  • Odpovídající zaškolení a plnou podporu od celého týmu
  • 5 týdnů dovolené
  • 4 dny zdravotního volna
  • Flexibilní pracovní dobu a možnost občasné práce z domova
  • Širokou škálu dalších výhod (stravenky, příspěvek na penzijní a životní připojištění, kulturu, zdraví, sport, zvýhodněný mobilní tarif i pro rodinné členy atd.)
  • Pitný režim na pracovišti (zdarma káva, čaj, voda…)
  • Příjemné pracovní prostředí (klimatizované prostory, zázemí pro odpočinek, automaty na občerstvení…)
  • Výborná dostupnost (cca 10 minut chůze od vlakového i autobusového nádraží)

výroba v Benešově