Co bude náplní vaší práce:

  • především budete komunikovat s uživateli našich služeb (např. Email.cz, Email Profi, Kalendář, přihlašování do Seznam účtu a dalších)
  • dotazy jsou většinou technického charakteru (týkají se fungování našich on-line služeb nebo mobilních aplikací)
  • budete spolupracovat i na vzniku a ladění našich služeb, včetně implementace AI a další automatizace

Koho hledáme:

  • komunikativního a přátelského člověka se smyslem pro detail
  • zvládnete pracovat samostatně, ale zároveň i v sehraném týmu
  • člověka, který rád hledá nové cesty a učí se novým věcem

Co od vás očekáváme:

  • komunikace by vás měla bavit a máte chuť pomáhat
  • nemusíte být programátor, ale máte znalost práce s PC
  • umíte pracovat s poštovními programy a aplikacemi, prohlížeči a webem, nebo se máte chuť učit 
  • analytické schopnosti
  • jen tak něco vás nerozhodí a nevadí vám odpovědět několikrát denně na stejnou věc
  • ČJ slovem i písmem, AJ na komunikativní úrovni (s některými zákazníky budete komunikovat anglicky – slovní i psaný projev na dobré úrovni)
  • předchozí zkušenost v call centru nebo IT servisu výhodou

Co nabízíme:

  • intenzivní zaškolení na pozici a možnost průběžného vzdělávání
  • na formality si nepotrpíme, zapomeňte na dress code a všichni si tu tykáme
  • pracujeme na službách, které jsou oblíbené a které lidem pomáhají – ať už doma, v práci nebo třeba na cestách
  • na nudu a stereotyp tady není prostor, ale na úsměv a pohodovou atmosféru ano
  • můžete se těšit na spoustu příjemných benefitů

Seznam.cz, a.s.