Hledáme specialistu reportingu s přesahem do datových analýz, který by se podílel na tvorbě nových a správě stávajících reportů především v MS Excelu a Power BI. Každodenní práce zahrnuje psaní dotazů do MSSQL datového skladu, pro splnění požadavků různých oddělení společnosti v rámci celofiremního reportingu a jeho automatizace. 

Co budeš mít na starosti?

• kontrola a tvorba pravidelných reportů dle požadavků různých oddělení i managementu firmy

• ad-hoc reporty a analýzy pro potřeby kolegů i vedení společnosti

• kontrola správnosti dat a jejich následná interpretace formou MS Excel a Power BI

• spolupráce s ostatními kolegy a IT na automatizaci reportů případně i datových toků vytvářejících strukturu celofiremní DWH

Co by jsi měl/a umět?

• SŠ vzdělání 

• min. 2 roky praxe na obdobné pozici

• výbornou znalost MS Excel

• alespoň mírně pokročilá znalost psaní dotazů T-SQL

• zkušenosti s tvorbou reportů v Power BI

• schopnost samostatně analyzovat získaná data, jejich kontrola a následná interpretace

• schopnost komunikace s kolegy z různých oddělení napříč celou firmou (management, marketing, sales, backoffice...) a pochopení jejich požadavků na výsledný report

• samostatný, profesionální a odpovědný přístup, pečlivost, spolehlivost

• práce na plný úvazek.

 

Chcete se stát naším novým kolegou? Zaujala Vás tato pozice? Tak neváhejte a zašlete nám své CV, motivační dopis a my se Vám ozveme zpět.


ACEMA Credit Czech, a.s.