Co budeš u nás dělat

  • Přijímání, analýza a řešení klientských požadavků od servisního/supportního oddělení
  • Vedení a realizace servisních a operativních požadavků na vývoji
  • Zavádění změn do produktu
  • Práce na zakázkách pro významné tuzemské a zahraniční společnosti
  • Komunikace s dodavateli ohledně řešení technických problémů
  • Řešení a dotahování zákaznických požadavků
  • Řešení úkolů souvisejících s vývojem a nasazením
  • Údržba a rozvoj interních nástrojů
  • Dokumentace postupů a psaní návodů pro L1

Tvůj profil

  • Vystudoval jsi SŠ nebo VŠ technického směru
  • Máš nějaké zkušenosti na servise / technické podpoře pro zákazníky
  • Máš základní zkušenosti s Visual Studiem
  • Máš zkušenosti s SQL
  • Víš, co je to vývojový cyklus a „release & deploy“
  • Rád se učíš nové věci a jsi technicky zdatný

Bonus body za zkušenost/znalost:

  • konfigurací IIS
  • nástrojů MS SQL, Azure DevOps, Kibana, Elastic, JIRA, Confluence, Grafana, Zabbix, Docker
  • C#
  • Azure DevOps prostředí, TFS verzovací systém
  • nástrojů Kafka, Nomad Consul, Traefik
  • s agilním vývojem

Co můžeme nabídnout my:

  • Práce v kolektivu lidí, kteří mají podobné zájmy
  • Pružná pracovní doba, možnost Home office
  • Pravidelné teambuildingové akce i mimo pracovní prostředí (grilování, deskovky, filmové večery, laser game a další)
  • Možnost využití řady dalších benefitů (stravenková karta /Edenred 180 Kč/, Multisport karta, školení, relax zóna s fotbálkem, jóga s Albi, úschovna kol, sprcha, Delicomat, řezník a další)
  • Speciální pobytové balíčky v ČR a SK za zvýhodněnou cenu, zaměstnanecký program O2, VIP Program Datart, slevy na vlak apod.
  • Pravidelné zásoby ovoce, nezřídka domácí muffiny, bábovky a další pochutiny
  • Odměnu za doporučení nového kolegy 20 000 Kč 
  • Nejsme korporát, máme individuální přístup ke všem našim kolegům a kolegyním

Synot tech, s.r.o.