Konzultant informačního systému – oblast mzdy a personalistika (HR) - Práce v IT .cz

Konzultant informačního systému – oblast mzdy a personalistika (HR)

Konzultant informačního systému – oblast mzdy a personalistika (HR)



Omlouváme se, na inzerát již nelze odpovědět.

  • Pracujete ve mzdové účtárně nebo HR oddělení, ale troufáte si na víc? 
  • Máte ekonomické vzdělání, ale chcete zkusit jinou kariéru? 
  • Baví vás IT, ale nechcete programovat? 
  • Víte, že být konzultantem je zajímavá profese na pomezí IT a managementu? 
  • Baví vás komunikovat s lidmi a učit se stále nové věci? 

   

Hledáme nového kolegu nebo kolegyni na pozici konzultanta našeho informačního systému Orsoft Open do týmu se zaměřením na řízení lidských zdrojů (HR, mzdy, personalistika). Nejraději bychom našli šikovnou mzdovou účetní s praktickými znalostmi. Pozice je ale vhodná i pro uchazeče z oblasti IT nebo ekonomiky a také pro absolventy. 

   

 Co budete dělat? 

  • Radit uživatelům, jak náš program pro Personalistiku a Mzdy optimálně používat. 
  • Pomáhat pracovníkům mzdových účtáren a personálních oddělení lépe řešit své činnosti. 
  • Analyzovat nové požadavky, tedy zjišťovat potřeby zákazníků a navrhovat pro ně řešení. 
  • Řešit problémy uživatelů po telefonu (hotline) i vzdáleným připojením. 
  • Spolupracovat s kolegy analytiky a vývojáři na vylepšování systému. 
  • Testovat přidělené moduly podnikového informačního systému. 
  • Implementovat, tj. instalovat, nastavovat a školit software u nových zákazníků.
  • A nejen to, chcete-li u nás uplatnit své specifické znalosti a zkušenosti.

 

Co od vás očekáváme? 

  • Vzdělání nebo praxi v oboru podnikové ekonomiky, HR nebo informatiky, zájem o svět podnikových procesů a IT. 
  • Dobrou uživatelskou znalost práce s počítačem (Office, internet), ideálně více. Znalost některého programu pro zpracování mezd velkou výhodou. 
  • Flexibilitu, analytické myšlení, komunikační schopnosti, ochotu se učit. 
  • Aktivní přístup, schopnost práce v týmu, spolehlivost. 
  • Řidičský průkaz – přece jen je třeba občas za zákazníky vyjet (k dispozici je služební auto). 

 

Co nabízíme? 

  • Hlavní pracovní poměr – 40tihodinový týdenní úvazek. 
  • Rostoucí mzdu na základě výsledků. 
  • Pracoviště v centru Hradce Králové. 
  • Kompletní zaškolení – získání praktických dovedností od zkušených kolegů i formou odborných kurzů. 
  • Přátelské, stabilní prostředí a smysluplnou činnost pro reálné zákazníky. 
  • Pružnou pracovní dobu, možnost práce z domova i po covidu a týden dovolené navíc. 
  • Notebook, služební telefon, nápoje na pracovišti jsou samozřejmostí.     

Vytvořeno:

dne 04.05.2021 v 12:15

Vzdělání:

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Možný nástup:

ihned