Analytik pro Backend (Junior)
Analytik pro Backend (Junior)
Od roku 2016 pracujeme na projektu pro Finskou celní správu. Jde o rozsáhlé řešení elektronického celnictví eCustoms, které zvyšuje efektivitu celního řízení a snižuje administrativní zátěž. Řešení je dlouhodobě hodnoceno jako jedna z nejlepších a nejspolehlivějších implementací celního systému v celé EU. Řešení je postaveno na Microsoft platformě.
Pro tento projekt hledáme nového kolegu/kolegyni, který posílí náš analytický tým pro backend.
Co budete mít na starost?
- Analýzu zákaznických požadavků a návrh řešení
- Definici požadavků na vývoj IT systémů a jejich rozhraní (dle diskuse se zákazníkem a s respektováním příslušné legislativy)
- Modelování v notaci UML (EA)
- Selekci dat z SQL
- Implementaci řešení (základní skriptování stavových diagramů, klientských vrstev aplikací)
- Tvorbu dokumentace
- Účast při testování
- Zaškolení uživatelů
- Komunikaci s ostatními členy týmu a se zákazníkem
- Práci na projektech i mimo ČR
Co potřebujete k práci na této pozici?
- Znalost AJ na komunikativní úrovni, písemná i mluvená (komunikace se zahraničním klientem)
- Schopnost tvořit a analyzovat UML diagramy (stavové a třídní diagramy)
- Pokročilou znalost MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
- Zkušenost se skriptovacími jazyky
- Zkušenosti s SQL (tvorba dotazů)
- Analytické a logické myšlení, flexibilitu, zodpovědný přístup, samostatnost
- Dobré komunikační dovednosti (schopnost poslouchat, chápat, třídit a strukturovaně zaznamenávat)
- Bezúhonnost (doloženou výpisem z evidence Rejstříku trestů)
Výhodou je:
- Zkušenost s nástroji pro návrh a vývoj klientských vrstev aplikací
- Zkušenosti s návrhy relačních DB
- Zkušenost s CASE nástroji pro systémovou analýzu a návrh, modelování v Enterprise Architect
- Znalost XML (XSD) a JSON
- Zkušenost s verzovacím nástrojem (GIT, SVN)
- Znalost business a procesního modelování
- Znalost MS Visio
Nabízíme Vám:
- Zázemí IT firmy se silným postavením na evropském trhu
- Práci na dlouhodobých projektech a příležitosti kariérního růstu
- Pružnou pracovní dobu, home office
- Balíček zaměstnaneckých benefitů: 5 týdnů dovolené, 3 dny sick days, stravenkový paušál, karta MultiSport, firemní a týmové akce (například hory, gril párty, sportovní nebo poznávací akce)
- Kompletní přehled benefitů najdete na https://solitea.com/cs-cz/kariera/benefity
Pracovní místo Vás čeká v pohodlných a moderních kancelářích v administrativním centru Rustonka, Sokolovská 695/115b, Praha 8 Karlín.