Konzultant ERP pro systém Vario - Práce v IT .cz

Konzultant ERP pro systém Vario

Konzultant ERP pro systém Vario

Náš tým vyvíjí a dodává podnikový systém Vario, který je zaměřený na firmy střední velikosti. Vario je ERP systém, který je určený ke zpracování veškerých firemních agend od řízení výroby přes nákup a prodej až po vedení účetnictví, mezd a personalistiky. Systém Vario byl úspěšně nasazen u 2000 společností z oblasti výroby, obchodu a služeb. Více info najdete na https://www.vario.cz/

 

Nyní hledáme posilu do našeho týmu konzultantů, kteří implementují ERP systém Vario u našich klientů a následně se starají o jejich spokojenost. Hledáme komunikativního a spolehlivého kolegu, který má rád pestrou práci a zajímá se o technická témata.Vaši práci popíšou 3 slova – vyslechnout, poradit, nasadit. 

 

Co budete mít na starost?

  • Nasazování ERP sytému Vario u klientů 
  • Navštěvovat klienty, naslouchat jejich přání a doporučovat jim nejlepší řešení
  • Analýzu požadavků a potřeb klienta
  • Návrh řešení systému a jeho implementaci
  • Zaškolení uživatelů a jejich technickou podporu
  • Konzultace s klientem, servis a další školení.

 

V jakém týmu budete pracovat?

Budete pracovat v týmu zkušených konzultantů, kteří Vás ve všem důležitém rádi zaškolí. Většinu času budete trávit při jednání se klienty. Nejlepší na práci konzultanta je, že budete pomáhat konkrétním lidem, budete se pohybovat v různorodých byznysech a poznáte know-how velkého ERP systému.

 

Co potřebujete k práci na této pozici?

  • Skvělé komunikační schopnosti a analytické myšlení 
  • Schopnost se vcítit do potřeb klienta a mít snahu vymyslet pro něj co nejlepší řešení
  • Základní ekonomické znalosti, znalost účetnictví
  • Znalost AJ na úrovni čtení technické dokumentace
  • Přehled o podnikových procesech a také všeobecný přehled o IT, ERP systémech, databázích a OS
  • ŘP sk. B, ochotu cestovat

 

Výhodou je, pokud:

  • Na základní úrovni zvládáte MS SQL server a terminálové služby a znáte jazyk SQL
  • Máte přehled o účetních zákonech a legislativě a orientujete se v MS Access

 

Nabízíme Vám: 

  • Zázemí IT firmy se silným postavením na evropském trhu
  • Práci na dlouhodobých projektech a příležitosti kariérního růstu
  • Možnost vzdělávání – kurzy a školení dle vlastní volby
  • Pružnou pracovní dobu, home office 
  • Balíček zaměstnaneckých benefitů: 5 týdnů dovolené, 3 dny sick days, e-stravenky v hodnotě 100 Kč/den, karta MultiSport, firemní a týmové akce (například hory, gril párty, sportovní nebo poznávací akce) 

 

Pracovní místo Vás čeká v pohodlných a moderních kancelářích v administrativním centru Rustonka, Sokolovská 695/115b, Praha 8 Karlín.


Vytvořeno:

dne 11.09.2020 v 0:00

Vzdělání:

neuvedeno

Možný nástup:

ihned

Odpovědět na inzerát