Specialista zákaznické podpory - Práce v IT .cz

Specialista zákaznické podpory

Specialista zákaznické podpory



Omlouváme se, na inzerát již nelze odpovědět.

Úvod a popis pracovní náplně

  • Jsme česká firma CreaSoft, která poskytuje komplexní softwarová řešení pro moderní finanční zprostředkovatele. Vyvíjíme a neustále zlepšujeme vlastní tři unikátní softwarové produkty.

  • Hledáme člověka, kterého bude bavit řešit s klienty jejich požadavky. Chce to umět si dobře rozvrhnout práci, cítit zodpovědnost za správné vyřešení požadavku, samostatné uvažování a také schopnost porozumět tomu, jak fungují finanční produkty. Detaily tě naučíme! Budeš ale potřebovat znát SQL na uživatelské úrovni. Máme mluvit o znalosti MS Office? To je samozřejmost.

  • Co budeš dělat:

  • Správu a uživatelskou konfiguraci aplikace.
  • Analýzu jednotlivých požadavků klientů, vyhodnocování priorit a jejich vyřešení nebo předání do dalších oddělení, monitoring SLA.
  • Vyhledávání příležitosti ke zdokonalení systémů, omezování rutinní činnosti a návrh způsobů automatizace.
  • Teď rosteme, takže je možnost posunout se dál. Můžeš dostávat na starosti komplexnější požadavky, začít  se více starat o klienty a rozvoj produktů, nebo se věnovat IT analýze.

Požadujeme

  • Znalost SQL na uživatelské úrovni
  • Znalost MS Office

Nabízíme

  • Opravdu přátelskou firmu, otevřenost pro nás znamená přímý kontakt s manažery i vlastníky firmy pro každého.
  • Ocenění individualit, dobrých nápadů a řešení pro nás není prázdný pojem, máš-li nápad na vylepšení, můžeš ho zavést do praxe.
  • Rádi sedíme při práci pohromadě, ale lze se domluvit i na částečný homeoffice.
  • Stravenky máme za 100 a 5 týdnů dovolené k tomu.

Vytvořeno:

dne 12.02.2019 v 0:00

Vzdělání:

neuvedeno

Možný nástup:

ihned