Správce ICT
Správce ICT
Náplň práce:
- technická podpora kolegů mimo ICT oddělení, konzultace, individuální školení;
- řešení závad a požadavků na změny - práce s ticketovacím systémem (helpdesk);
- vedení administrativy pro agendu ICT,
- tvorba dokumentace, příprava podkladů;
- organizace oprav techniky a reklamací v servisech;
- spolupráce na správě techniky uživatelů a v muzejních expozicích – počítače, notebooky, tiskárny, telefony, dotykové monitory, dataprojektory;
- instalace techniky do výstav a na pracovní stoly, jednoduché opravy;
- správa multifunkčních tiskáren, výměna a doplňování spotřebního materiálu;
- instalace a odinstalace software;
- správa uživatelských účtů, nastavování dle stanovených pravidel – Active Directory, Exchange, Group Policy.
Pracoviště:
- Praha 7;
- občasné servisní výjezdy na detašovaná pracoviště Plasy, Chomutov a Čelákovice.
Požadujeme:
- velmi dobrou znalost hardwaru (PC a periferie);
- znalost problematiky LAN;
- velmi dobrou znalost Windows 10 na úrovni administrátora;
- manuální zručnost, dobrou fyzickou kondici, schopnost občasné práce na štaflích;
- komunikativnost slovem i písmem, schopnost týmové spolupráce;
- schopnost učit se rychle novým věcem;
- samostatnost, schopnost dohledávat si informace a řešit problémy;
- znalost anglického jazyka (čtení dokumentace, vyhledávání informací na internetu);
- řidičský průkaz sk. B, aktivního řidiče.
Nabízíme:
- práci v malém týmu interních ICT pracovníků;
- pestrou a různorodou práci;
- pružnou pracovní dobu (pondělí-pátek), výjimečně práce v noci nebo o víkendu;
- pět týdnů dovolené;
- Sick Days; příspěvek na důchodové pojištění;
- stravenky, možnost stravování přímo v budově;
- platové podmínky podle zák. č. 564/2006 Sb.
- Nástup možný od ledna 2019.