Operátor Help Desku - Práce v IT .cz

Operátor Help Desku

Operátor Help Desku



Omlouváme se, na inzerát již nelze odpovědět.

  • Hledáme technicky zaměřené lidi pro realizaci technické podpory koncovým uživatelům na pozici HL operátor (hot-line) na již vybudovaném pracovišti v centrále dynamicky se rozvíjející zahraniční společnosti se zázemím v Praze 4 s dobrou dopravní dostupností, působící v oblasti HW a SW podpory pro koncové uživatele a partnery společnosti.
  • PRINTEC CZECH REPUBLIC s.r.o. je zavedená lokálně působící dceřiná společnost holdingu PRINTEC GROUP, která působí v 17 krajinách Evropy. Skoro 30-ti letá zkušenost zejména v segmentu finančních institucí, Retailu, Telco a Petrol segmentu v oblasti dodávek HW a SW aplikací, implementace řešení a SW developmentu, dodává společnosti kredit nadnárodního partnera a významnou stabilitu.
  • Hledáme komunikativní uchazeče s technickým zaměřením pro práci v mladém kolektivu. Vaše činnost bude zaměřena na poskytování technické podpory koncovým uživatelům platebních terminálů a další technické úkony. Jsme otevřeni studentům/absolventům středních i vysokých škol, i ostatním uchazečům i s minimem zkušeností.
  • Nabízíme dobré finanční ohodnocení, firemní benefity, práci v příjemném prostředí a pevnou pracovní dobu.


  • Náplň práce
  • Help-desk /Telefonická technická podpora koncovým uživatelům
  • Vzdálená pomoc/oprava poruch na HW platebních terminálů,
  • Řešení incidentů, konzultace a poskytování informaci o způsobu řešeni poruch SW
  • Komunikace s techniky a partnery technické podpory v terénu
  • Zapojení se do příprav a nahrávání SW aplikací / inicializace terminálu
  • Agenda spojená s technickou podporou po telefonu
  • Agenda spojená s přípravou HW terminálů pro následné instalace a servis.
  • Podpora operátorů HL, případně zapojení se do podpory koncových uživatelů (telefonická podpora)

  • Požadujeme
  • Technickou orientaci, schopnost pracovat s počítačem.
  • Komunikační dovednost a schopnost hledat řešení
  • Odolnost a zvládání komunikace s klientem, zkušenost vítána
  • Znalost anglického jazyka na základní úrovni
  • Ochotu začlenit se do kolektivu
  • Motivaci a chuť učit se.
  • Spolehlivost, otevřenost, kreativitu.

  • Nabízíme
  • Zajímavou práci na HPP.
  • Odpovídající finanční ohodnocení.
  • Firemní benefity (mobilní telefon, notebook, stravenky, výuka angličtiny, školení…)
  • Pevnou pracovní dobu
  • Individuální přístup a osobní nastavení činností


Vytvořeno:

dne 08.02.2018 v 15:30

Vzdělání:

neuvedeno

Možný nástup:

ihned