Pracovník obchodního oddělení Plzeň

Pracovník obchodního oddělení Plzeň

Úvod a popis pracovní náplně

  • Administrativní podpora obchodního oddělení pro prodej technických produktů v Evropě
  • Kompletní servis pro zákazníky – emailová, telefonická komunikace
  • Reakce na telefonické poptávky od zákazníků, poradenství, zpracování nabídek, příjem objednávek, zadávání zakázek do výroby, interní komunikace k realizaci zakázky
  • Správa dat v PC - SAP
  • V případě technické náročnosti zakázky spolupráce s konstruktérem
  • Spolupráce na marketingových aktivitách
  • Zastupování kolegů v době nepřítomnosti

Požadujeme

  • SŠ/VŠ vzdělání (ekonomický, technický směr)
  • Velmi dobrá komunikativní znalost jednoho světového jazyka podmínkou (AJ/NJ/FJ/RJ/IT/ŠJ) + znalost dalšího jazyka
  • Praxe na obdobné pozici v obchodním oddělení
  • Běžná PC gramotnost – MS Word, MS Excel
  • Technické myšlení (vztah k technickým produktům)
  • Zkušenosti z ekonomické oblasti, z administrativy
  • Zákaznická orientace, pozitivní, příjemné vystupování, dobré komunikační schopnosti, aktivní přístup

Nabízíme

  • Uplatnění na zajímavé administrativní pozici
  • Zázemí stabilní nadnárodní společnosti
  • Práce v příjemném kolektivu
  • 5 týdnů dovolené
  • Příspěvek na stravování
  • Další vzdělávání

Vytvořeno:

dne 28.06.2017 v 0:00

Vzdělání:

neuvedeno

Možný nástup:

ihned

Zařazeno v oborech:

  • Administrativa
  • Obchod a Prodej

Odpovědět na inzerát