Konzultant/ka příchozí zákaznické linky_vyšší nástupní mzda_přímo do kmene

Konzultant/ka příchozí zákaznické linky_vyšší nástupní mzda_přímo do kmene



Omlouváme se, na inzerát již nelze odpovědět.

Úvod a popis pracovní náplně

  • Staňte se součástí našeho týmu konzultantů na příchozí zákaznické lince. Práce v nadnárodní společnosti, která Vám dá mimo skvělého platového ohodnocení, také nové zkušenosti. Hledáme nováčky i kandidáty se zkušenostmi!

  • Co bude náplní Vaší práce?
  • Odbavování příchozích hovorů zákazníků a řešení jejich požadavků
  • Zjišťování potřeb zákazníků a následné představování konkrétních produktů
  • Zajišťování potřebné administrativy spojené s chodem call centra

Požadujeme

  • SŠ vzdělání s maturitou (výuční list v případě delší praxe s call centrem)
  • Výborné komunikační dovednosti
  • Proklientský přístup
  • Uživatelskou znalost práce na PC
  • Ochotu pracovat na směny s pozvolným nástupem (Po- Ne, od 6:00 do 22:00)

Nabízíme

  • Nástup přímo do kmene
  • Práci na HPP v zákaznickém centru společnosti innogy
  • Školení vedené opravdovými profesionály v oboru
  • mzda průměrně ve výši 22 000,-Kč (Fix 17 000,- + variabil 2550,-+ provize z prodeje)
  • 5 týdnů dovolené
  • 3 dny Sick days
  • stravenky ve výši 80,-/den
  • benefitní balíček ve výši 27 000,-/rok
  • propracovaný systém kariérního růstu
  • práci pouze 5 dní v týdnu
  • Innogy start balíček ve výši 21 000,-Kč/rok- možnost čerpat už v průběhu prvního roku
  • relaxační zóna, kuchyňka s kávovarem....
  • ADECCO spol. s r.o., Poděbradova 7, 702 00 Ostrava
  • Poskytnutím údajů souhlasíte se shromažďováním a zpracováním Vašich osobních údajů za účelem zaměstnání a zprostředkování zaměstnání. Více o zásadách ochrany osobních údajů naleznete zde: http://www.adecco.cz/Prohlaseni.html

Vytvořeno:

dne 04.07.2017 v 0:00

Vzdělání:

neuvedeno

Možný nástup:

ihned

Zařazeno v oborech:

  • Administrativa
  • Obchod a Prodej
  • Telekomunikace
  • Zákaznický servis