Office Assistant/ Účetní s AJ

Office Assistant/ Účetní s AJ

Úvod a popis pracovní náplně

  • Asistence jednateli společnosti - rezervace letenek, ubytování, administrativní podpora vedení
  • Office management - objednávání kancelářských potřeb, přebírání pošty, komunikace s úřady, zajišťování údržby budovy, správa vozového parku, vedení pokladny, platby (banka, hotovost), zajištění šekových knížek)
  • Asistence produkci, podpora purchase managera, objednávání kurýra, administrativa servisu strojů, objednávání , zakládání technické dokumentace
  • Faktury - vystavování faktur, dobropisů, zápočtů, kontrola a evidence přijatých faktur, závěrka, příprava podkladů pro mzdy, komunikace s externí účetní, zpracovávání výkazů, komunikace s úřady
  •  

Požadujeme

  • Mluvíte plynule anglicky (min. B2 úroveň)
  • Máte zkušenosti v administrativě/ účetnictví aspoň 2 roky a potenciál učit se
  • Ovládáte MS Office a tušíte co je Pohoda
  • Máte výborné organizační dovednosti, dodržujete termíny a jste pečlivá osoba
  •  
  •  

Nabízíme

  • Příjemné pracovní prostředí, zázemí stabilní mezinárodní společnosti
  • Motivující platové ohodnocení
  • Možnost kariérního růstu!
  • Mobil, systém kafeterie
  • Lokalita Praha Uhříněves - možnost odvozu z Prahy Hostivař/ Háje
  • Je to výzva, troufáte si vše zvládnout? Dejte o sobě vědět! Zašlete CV v českém a anglickém jazyce :)

Vytvořeno:

dne 27.05.2017 v 5:10

Místo práce:

Hlavní město Praha

Vzdělání:

neuvedeno

Možný nástup:

ihned

Pracovní poměr:

Práce na plný úvazek

Platové podmínky:

30

Zařazeno v oborech:

  • Administrativa
  • Ekonomika a podnikové finance

Odpovědět na inzerát