Servisní manažer

Servisní manažer

Úvod a popis pracovní náplně

  • Vašim úkolem bude zejména řízení svěřeného oddělení s cca 20 zaměstnanci, s důrazem na kontrolu správného procesu smluv:
  • organizace daného oddělení
  • důraz na efektivitu a rozvoj oddělení
  • řešení smluv
  • tvorba analýz
  • sledování produktivity zaměstnanců a jejich motivace

Požadujeme

  • Vážíme si více praxe, a proto je potřeba mít:
  • min. 10 praxe v oblasti servisu (zdvihací a manipulační techniky, dopravníky, výtahy..) spolu s manažerskými zkušenostmi
  • praxi s vedením lidí, organizační i komunikační dovednosti 
  • strategické myšlení, organizační a velmi dobré komunikační dovednosti
  • anglický jazyk na komunikativní úrovni - návštěvy, osobní komunikace, telekonference, reporty a apod. 

Nabízíme

  • Budete se u nás cítit "jako doma" a Vaše pracovní doba bude flexibilní, k tomu získáte motivující finanční ohodnocení a balíček firemních benefitů:
  • 25 dní dovolené
  • příspěvek na stravování
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • roční odměnu
  • vánoční bonus
  • podnikové jazykové kurzy

Vytvořeno:

dne 03.05.2017 v 5:10

Místo práce:

Středočeský kraj

Vzdělání:

neuvedeno

Možný nástup:

ihned

Pracovní poměr:

Práce na plný úvazek

Platové podmínky:

0

Zařazeno v oborech:

  • Strojírenství
  • Výroba

Odpovědět na inzerát