HR GENERALISTA S NJ

HR GENERALISTA S NJ

Úvod a popis pracovní náplně

  • Kontaktní osoba pro manažery a zaměstnance v oblasti personálních otázek
  • Recruiting (inzerce, kontakt s potenciálními uchazeči, koordinace termínů)
  • Personální administrativa (spojená s nástupy, změnami prac. poměrů, výstupy, aktualizace osobních složek) a správa docházkového systému (SAP)
  • Příprava podkladů pro zpracování mezd a jejich následná kontrola – spolupráce s externí mzdovou účetní
  • Zodpovědnost za talent program, interní školení a školení BOZP a PO
  • Personální controlling, příprava podkladů pro roční budget
  • Úzká spolupráce se Store managerem a komunikace s centrálou v Německu
  • Administrativní práce spojené s personálním oddělením

Požadujeme

  • Minimální 3 letá praxe v personálním oddělení
  • Znalosti PC (Word, Excel, Lotus Notes, SAP – vítán)
  • Znalost zákoníku práce
  • Dobrá znalost němčiny nutná
  • Schopnost komunikace s různými typy lidí
  • Samostatnost, pečlivost, zodpovědnost, smysl pro detail
  • Odolnost vůči stresu

Nabízíme

  • Slevy na firemní výrobky
  • Dlouhodobou spolupráci
  • Samostatnou pozici
  • Denní využití německého jazyka
  • Stravenky, jazykové kurzy a další zaměstnanecké benefity

Vytvořeno:

dne 03.05.2017 v 5:10

Místo práce:

Hlavní město Praha

Vzdělání:

neuvedeno

Možný nástup:

ihned

Pracovní poměr:

Práce na plný úvazek

Platové podmínky:

0

Zařazeno v oborech:

  • Personalistika a HR

Odpovědět na inzerát