Referent pro organizování schůzek

Referent pro organizování schůzek

Úvod a popis pracovní náplně

  • Co bude Vaším úkolem?
  • Budete aktivně oslovovat potenciální klienty, které máme jednak v CRM databázi a které jednak budete sami aktivně vyhledávat z různých zdrojů. Cílem pro Vás bude domluvit schůzku pro konzultanta, za kterou Vám bude připsaný náležitý bonus.

Požadujeme

  • Co od Vás potřebujeme, abychom si rozuměli?
  • Máte za sebou již zkušenost z podobné pozice, ideálně z call centra. Domluvíte se anglicky, abyste porozuměli svým kolegům. Český jazyk máte na pokročilé úrovni, abyste mohli bez problémů jednat s klienty. Máte uživatelské počítačové dovednosti (MS Office).

Nabízíme

  • Co Vám nabízíme?
  • Budete pracovat ve velmi přátelském a příjemném prostředí v centru Prahy, které je rodinného typu. Budete mít na svoji práci klid, nejedná se kanceláře open space, nýbrž uzavřené kanceláře. Se všemi členy týmu se budete moct velmi dobře poznat. Flexibilní pracovní dobu, možnost nástupu ihned a velmi atraktivní finanční ohodnocení.

Vytvořeno:

dne 13.04.2017 v 5:10

Místo práce:

Hlavní město Praha

Vzdělání:

neuvedeno

Možný nástup:

ihned

Pracovní poměr:

Práce na plný úvazek

Platové podmínky:

0

Zařazeno v oborech:

  • Nákup
  • Obchod a Prodej
  • Zákaznický servis

Odpovědět na inzerát