HR nebo nic!HR Benefits do mezinárodní společnosti

HR nebo nic!HR Benefits do mezinárodní společnosti

Úvod a popis pracovní náplně

  • Čeká Vás klasická administrativa spojená s péčí o nováčky a stávající zaměstnance. Budete mít na starost koordinaci a správu specifických procesů ve společnosti (nástupy a odchody zaměstnanců,absence a to nejpříjemnější - přidělování benefitů...) Velkou část tvoří práce s daty,čísly.

Požadujeme

  • Budeš pracovat v mezinárodní společnosti, tedy všechna komunikace napříč společností bude probíhat v angličtině (požadujeme minimálně B2/C1). Jak jsem již zmínila - dlouholetá praxe není nutná, ale vzdělání v oblasti HR nebo již nějaké zkušenosti s HR se rozhodně počítají. Stěžejní je Vaše silná motivace pro práci v tomto oboru!

Nabízíme

  • Každý start je svým způsobem těžký, ale Vaši snahu a píli podpoříme hned od začátku velmi hezkou mzdou. Svých zaměstnanců si vážíme, tak i s benefity u nás nepřijdete zkrátka: stravenky, odpočinková místnost, multisportka, finanční podpora Vašeho dalšího vzdělávání a hlavně možnost posunu na další a další pozice napříč celou společností. 
  • Pokud máte pocit, že práce v HR je Vám souzená a vy jste pro nás tím pravým kandidátem - rozhodně zašlete svůj životopis a já se budu těšit na setkání s Vámi :)

Vytvořeno:

dne 11.04.2017 v 5:10

Místo práce:

Hlavní město Praha

Vzdělání:

neuvedeno

Možný nástup:

ihned

Pracovní poměr:

Práce na plný úvazek

Platové podmínky:

0

Zařazeno v oborech:

  • Personalistika a HR

Odpovědět na inzerát