Administrátor správy pohledávek s FJ a AJ

Administrátor správy pohledávek s FJ a AJ

Úvod a popis pracovní náplně

  • Administrativní a transakční úkoly v oblasti správy pohledávek a reklamací-Zpracování příchozích reklamací v zákaznickém systému – zadávání, kategorizace, vyhodnocení, popřípadě postoupení další osobě dle zadaného klíče-Zadávání příchozích plateb do finančního systému na základě bankovních výpisů, jejich identifikace a přiřazování na účty zákazníků-Správa kmenových dat zákazníků ve finančním systému-Poskytování podpory týmu správy pohledávek dle zadání – příprava a rekonciliace dat, provádění zadaných operací v zákaznických systémech a podobně-Okamžité řešení problémů/ požadavků zákazníka a managementu

Požadujeme

  • Francouzštinu na úrovni B1- C2 (pro back office pozice B1-B2, pro front office C1-C2) a angličtinu minimálně na úrovni B1-Schopnost efektivní práce s daty z interních i zákaznických systémů v různých formátech-Pečlivost a přesnost, udržení pozornosti při déletrvajícím zadávání dat do systému-Velmi dobrou práci s MS Excel (výhodou)-Vzdělání nebo praxi v oblasti financí (výhodou)

Nabízíme

  • Práci ve sdílené kanceláři v západní části Prahy na trase metra B
  • Zázemí velké mezinárodní společnosti
  • Pět týdnů dovolené
  • Preferujeme plný pracovní úvazek, možná je však i práce na zkrácený úvazek
  • Jazykové kurzy hrazené zaměstnavatelem
  • Možnost dalšího vzdělávání
  • Příspěvek na penzijní připojištění ve výši 300 Kč/ měsíc
  • Občerstvení na pracovišti
  • Dotovavé stravenky
  • Roční bonus v případě dobrých finančních výsledků společnosti
  • Firemní akce (Vánoční večírek, Rodinný den, sportovní firemní akce)
  • Zvýhodněné telefonní tarify i pro rodinné příslušníky a přátele
  • Zvýhodněný nákup firemních produktů

Vytvořeno:

dne 18.03.2017 v 5:10

Místo práce:

Hlavní město Praha

Vzdělání:

neuvedeno

Možný nástup:

ihned

Pracovní poměr:

Práce na plný úvazek

Platové podmínky:

0

Zařazeno v oborech:

  • Ekonomika a podnikové finance

Odpovědět na inzerát