Junior specialista kontaktu se zákazníky - Práce v IT .cz

Junior specialista kontaktu se zákazníky

Junior specialista kontaktu se zákazníky



Omlouváme se, na inzerát již nelze odpovědět.

  • Zákaznické centrum RWE rozšiřuje své řady – vybudujte si kariéru!
  • Hledáme nové operátory pro naše zákaznické call centrum v Ostravě! Máme vysoké požadavky, ale také co nabídnout. Jste člověk s energií, výbornými komunikačními dovednosti, citem pro péči a zároveň obchodním duchem? Nepropásněte tuto příležitost a pracujte i Vy pro nadnárodní společnost s dlouhodobou tradicí a jistou budoucností!
  • Stresující a šedivou? Takovou atmosféru byste očekávali v call centru? Call centrum RWE v Ostravě takové rozhodně není. A jaké tedy je? Podívejte se sami. V krátkém videu vám zaměstnanci call centra představí své pracoviště, benefity i možnosti profesního rozvoje.
  • Podívejte se! https://youtu.be/HC8r6Th1H6I

Jaká je náplň práce operátora u RWE:

  • · odbavování příchozích hovorů a řešení požadavků zákazníka
  • · zjišťování potřeb zákazníka a následný prodej produktů a služeb skupiny RWE
  • · administrativa spojená s chodem call centra
  • · retence, akvizice a rekvizice zákazníků

Co Vám v RWE můžeme nabídnout:

  • · nejvyšší nástupní mzdu v regionu na této pozici – 17.250,- Kč
  • · provize s prodejů a navyšování nástupní mzdy po zapracování (naši operátoři si průměrně vydělají 20.000 Kč za měsíc)
  • · 5 týdnů dovolené + 3 sny na sick days! → více než měsíc placeného volna v roce!!!
  • · stravenky ve výši 80 Kč
  • · práci na HPP pro nadnárodní společnost s dlouholetou tradicí a jistou budoucností
  • · možnost přechodu do kmenového stavu RWE po 6ti měsících àbenefity ve výši 27.000 Kč za kalendářní rok (sportovní aktivity, jazykové kurzy, pojištění a mnoho dalšího)
  • · možnost odbavovat hovory v AJ
  • · propracovaný systém kariérního růstu
  • · již proplacené školení od špiček v oboru (2 měsíce)

Jaké požadavky musíte splňovat:

  • · min. SŠ s maturitou
  • · excelentní vyjadřovací schopnosti
  • · energický projev
  • · příjemné vystupování prodejní dovednosti
  • · uživatelská znalost MS Office (Excel, Word, Outlook), SAP výhodou
  • · předchozí zkušenosti z call centra jsou vítány
  • · ochota práce ve směnném provozu od PO-NE mezi 6:00 a 22:00 (směna 1 víkendový den co 14 dnů, pak adekvátní volno uprostřed týdne); práce 5 dnů v týdnu 37,5 hodiny týdně
  • Více se o nás dozvíte na http://rwe.jobs.cz/(možnost prohlédnout si pracoviště call centra v Ostravě) nebo facebooku Kariéra v RWE.

Kontakt:

  • Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete svůj strukturovaný životopis na email: sarka.foretnikova@adecco.com ADECCO spol. s r.o., Poděbradova 7, 702 00 Ostrava KONZULTANT: Šárka Foretníková, Tel.: 725 739 006Poskytnutím údajů souhlasíte se shromažďováním a zpracováním Vašich osobních údajů za účelem zaměstnání a zprostředkování zaměstnání. Více o zásadách ochrany osobních údajů naleznete zde: http://www.adecco.cz/Prohlaseni.html

Vytvořeno:

dne 12.08.2016 v 3:05

Místo práce:

Česká republika

Vzdělání:

neuvedeno

Možný nástup:

ihned

Pracovní poměr:

Práce na plný úvazek

Zařazeno v oborech:

  • Zákaznický servis