Obchodní referent / Asistentka obchodního oddělení

Obchodní referent / Asistentka obchodního oddělení

Úvod a popis pracovní náplně

  • Vaší náplní práce bude.
  • administrativní podpora obchodních zástupců společnosti- fakturace služeb a zajištění pohledávek- skladové hospodářství- komunikace se zákazníky/dodavateli, řešení reklamací se zákazníky/dodavateli- administrativní zajištění objednávek, doobjednávek- tvorba reportů

Požadujeme

  • U vhodného kandidáta uvítáme:
  • praxi v administrativě, obchodu, logistice či nákupu- AJ na komunikativní úrovni- dobrou práci s PC - chuť se učit novým věcem

Nabízíme

  • Co může společnost nabídnout Vám?
  • zázemí mladé společnosti s transparentními procesy
  • přátelský kolektiv
  • zodpovědnou práci, ve které se nudit nebudete - pestrá pracovní náplň
  • možnost služebních cest na centrálu společnosti (Polsko)
  • možnost spolupráce i na ŽL
  • nástup dle dohody

Vytvořeno:

dne 02.06.2016 v 5:10

Místo práce:

Hlavní město Praha

Vzdělání:

neuvedeno

Možný nástup:

ihned

Pracovní poměr:

Práce na plný úvazek

Platové podmínky:

0

Zařazeno v oborech:

  • Administrativa
  • Nákup
  • Obchod a Prodej

Odpovědět na inzerát