Market Research Analytik, vstupní brána do IT
Market Research Analytik, vstupní brána do IT
Úvod a popis pracovní náplně
- Jako marketingově orientovaný analytik budeš sledovat a monitorovat konkurenci na trhu a data vyhodnocovat. Co to obnáší:
- ✅ Správu datových sad
- ✅ Vývoj tržních modelů, psaní průzkumů
- ✅ Identifikaci klíčových obchodních trendů na základě kvantitativní analýzy
- ✅ Psaní výstupů založených na provedených průzkumech nebo údajích z prognóz, poskytování doporučení
- ✅ Cross country spolupráci, část týmu včetně nadřízeného sedí v Itálii
Požadujeme
- Koho hledáme:
- ✅ Máš již nějakou zkušenost z marketingu/s průzkumem trhu
- ✅ Ovládáš Excel/Power BI/Tableau/SQL..
- ✅ Domluvíš se anglicky
- ✅ Bude ti vyhovovat hybridní režim a místo výkonu práce v centru PrahyNABÍRÁME MUŽE I ŽENY Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Nabízíme
- ✅ Spolupráci na HPP
- ✅ 5 týdnů dovolené
- ✅ 3 sick days
- ✅ Home office 2-3 dny v týdnu
- ✅ Roční bonus
- ✅ Flexipass
- ✅ Stravenky
- ✅ Příspěvek na penzijní připojištění
- ✅ Moderní kanceláře na Praze 1
- ✅ Pravidelná školení a jazykové lekce