Technical customer support with German – full remote

Technical customer support with German – full remote

Úvod a popis pracovní náplně

  • Identifying and documenting the customer's problem
  • Providing support for devices manufactured by the company, such as printers or scanners
  • Communication via email, tickets, and telephone with mainly German–speaking customers from the EMEA region
  • Informing the customer about progress in solving the problem

Požadujeme

  • Communicative level of German language
  • Interest in technology and learning new skills
  • Previous experience in customer support and knowledge of mobile computing technologies is an advantage
  • NABÍRÁME MUŽE I ŽENY Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Nabízíme

  • Sign On Bonus of 38 000 CZK
  • Annual bonuses based on financial results
  • Increasing salary based on your results
  • Employee referral bonus
  • Full remote work within the Czech Republic region
  • 5 weeks of vacation
  • Life & Pension insurance contribution
  • Sick days
  • Special days for life-work balance
  • Multisport card
  • Meal contribution
  • Language courses
  • Benefit card with cafeteria system
  • Training system in the end and during cooperation
  • Free beverages and fruit days (coffee, tea, milk available in our kitchenette)
  • Company gym, sport activities
  • New modern and multifunctional workplace

Vytvořeno:

day 17.03.2023 at 5:10

Místo práce:

Brno

Vzdělání:

neuvedeno

Možný nástup:

ihned

Pracovní poměr:

Práce na plný úvazek

Platové podmínky:

38000

Odpovědět na inzerát

Sending a reply.