Service Desk Podpora (L1) s AJ + jazyk navíc (Dánština / Švédština )
Service Desk Podpora (L1) s AJ + jazyk navíc (Dánština / Švédština )
Úvod a popis pracovní náplně
- Připojíte se do týmu technické podpory, který má na starosti všechny uživatele v rámci vybrané oblasti na přímé úrovni. Součástí práce bude řešení základních potíží a v případě náročnějších úkonů předání problému výše na L2. Záda Vám bude krýt tým profesionálů, kteří se starají o to, aby řešení bylo co nejsnazší a nejvíce automatizované.
- Pobočka poskytuje podporu od pondělí do pátku mezi 7 do 19.
Požadujeme
- K práci se Vám bude hodit:
- alespoň základní znalost IT
- angličtina a jeden jazyk navíc – ideálně švédština nebo dánština
- zvládání práce na směny po 9 hodinách
- A bude to ještě o trochu snazší, pokud máte zkušenosti s:
- prací technické podpory
- IT více do hloubky
- se systémem Global Service Now
- Prioritou je také to, jestli umíte hledat řešení a ne problémy.NABÍRÁME MUŽE I ŽENY Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Nabízíme
- Při práci si zasloužíte být v prostředí na úrovni a po práci oddech, nabízíme Vám proto:
- HO podle možností a domluvy
- moderní kanceláře u metra C – Chodov
- šanci se neustále rozvíjet
- dlouhodobé zaškolení do všech oblastí IT
- A především, že u nás budete posouvat IT vpřed a pomáhat ostatním dělat jejich práci na maximum bez obav o techniku. Samozřejmě se u nás najde i to ostatní: týden dovolené navíc, 6 sick-days, plně hrazené stravenky, cafeterie, multisport karta, mobil, notebook atd.