Application Support Team Lead | Prague | Financial services sector

Application Support Team Lead | Prague | Financial services sector

Úvod a popis pracovní náplně

  • Lead the application support team members
  • Organize shifts to secure 24/7 coverage
  • Meet SLAs response and resolution times by partnering within L1 and L3 Support Teams
  • Extensively research and document customer technical issues
  • Liaise on daily basis with:
  • Application Managers for the applications in scope
  • Internal stakeholders and users in the countries
  • Development Teams

Požadujeme

  • Experience in leading a team
  • Fluent English spoken and written (min. level B2) - will be used with your foreign colleagues
  • Knowledge of ITIL, and especially incident management and problem management
  • Good knowledge of Linux
  • Experience with Service Now (or other IT Service Management tools
  • Experience with Dynatrace, Witbee (or other analysis & monitoring tools)
  • Experience with Tibco BusinessWorks, Apigee, Splunk, Dynatrace, Witbee would be appreciated
  • NABÍRÁME MUŽE I ŽENY Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Nabízíme

  • Works in a stable and continuously growing company
  • Friendly corporate atmosphere
  • 5 weeks of vacation
  • 2 sick days
  • 14,000 points per year to the cafeteria for culture, sport, education, and other activities
  • Meal vouchers (CZK 110 per day)
  • Training and development activities
  • Generous pension contribution
  • A day of leave for CSR activity
  • Extra days off for dads (6 days)
  •  
  •  
  •  

Vytvořeno:

day 20.01.2023 at 5:10

Místo práce:

Praha

Vzdělání:

neuvedeno

Možný nástup:

ihned

Pracovní poměr:

Práce na plný úvazek

Platové podmínky:

70000

Odpovědět na inzerát

Sending a reply.