IT Helpdesk Specialist

IT Helpdesk Specialist

Hledáme technicky a komunikativně založeného kolegu, který rozšíří řady hepdesk specialistů. Stane se součástí klíčového týmu a spolu s dalšími kolegy specialisty se bude podílet na podpoře našich interních uživatelů.

Co budete na pozici Helpdesk specialist(k)y dělat?

  • Poskytovat IT podporu interním koncovým uživatelům (zhruba 2500 uživatelů)
  • Zpracovávat všechny příchozí tickety, které jsou hlášeny telefonicky nebo zadány do interního nástroje (ServiceNow)
  • Eskalovat složité problémy na týmy úrovně 2 a 3
  • Správu a odstraňování problémů s uživatelskými účty
  • Spolupracovat a poskytovat podporu při různých interních IT projektech
  • Reporting

Jaké jsou naše požadavky?

  • Minimálně 1 rok praxe jako IT podpora
  • Zkušenost s ticketingovým nástrojem ServiceNow, certifikace ITIL
  • Znalost AJ na úrovni C1 - pohovor bude probíhat v aj
  • Znalost systémů/nástrojů
  • Samostatnost a zodpovědnost, otevřenost a dobré komunikační schopnosti

Co Vám můžeme nabídnout?

  • možnost práce z domova
  • přátelský tým, který spolu tráví čas nejen v práci
  • slevy na firemní produkty
  • stravenkový paušál
  • příspěvek na sport (Multisport karta)
  • 5 dní bonusového volna
  • slevy na vstupenky do divadla (Studio DVA, Na Fidlovačce), AquaPalace Čestlice
  • slevy na sortiment u Datartu a HPmarket.cz
  • a mnoho dalšího....

Vytvořeno:

day 05.10.2022 at 0:00

Vzdělání:

neuvedeno

Možný nástup:

ihned

Pracovní poměr:

Práce na plný úvazek

Odpovědět na inzerát

Sending a reply.